Distansskolan.se

Studera på distans

Studera på distans med mediakurseronline.se

Distansskolan.se erbjuder en mängd olika kurser inom media, marknadsföring och design. Alla kurser kan studeras på distans, vilket ger dig möjlighet att studera när och var du vill.

Fördelar med att studera på distans

Det finns många fördelar med att studera på distans. Du kan studera när och var du vill, vilket ger dig en stor flexibilitet. Du kan också spara tid och pengar på resor.

Här är några av fördelarna med att studera på distans med Distansskolan.se:

• Du får tillgång till högkvalitativa kurser från erfarna lärare.
  • Du kan studera i din egen takt.
  • Du får personlig feedback på dina övningar.
  • Du får support från lärare
  • Forum för frågor och svar

Är du redo att börja studera?

Börja studera på distans med Distansskolan.se redan idag!

Har du frågor om våra kurser?

Kontakta oss:
info@distansskolan.se eller 08 406 00 30

1 Köp kursen

När du har hittat en kurs som du vill studera kan du köpa den direkt på vår webbplats. Du betalar med kort eller banköverföring.

2 Logga in på ditt konto

När du har köpt kursen får du en e-post med inloggningsuppgifter till ditt konto. Med dessa uppgifter kan du logga in på vår webbplats och komma åt kursen.

3 Följ kursen

Kursen är uppdelad i olika avsnitt. Du kan börja med avsnittet som du är mest intresserad av. Varje avsnitt innehåller videolektioner, text, övningar och quiz.

4 Skicka in övningar

När du har slutfört en övning kan du skicka in den till din lärare för personliga

5 Få support

Om du har några frågor under kursen kan du alltid kontakta din lärare eller vår supportavdelning. Vi finns här för att hjälpa dig att lyckas med dina studier.