Distansskolan.se

Köp grupplicens för hela arbetslaget

Ge dina anställda tillgång till en oändlig mängd möjligheter med en grupplicenns från Distansskolan.se.

Med en grupplicens får alla dina anställda tillgång till alla kurser i vår kursportal, oavsett om de är nybörjare eller erfarna proffs. De kan lära sig nya färdigheter, förbättra sina kunskaper och utveckla sin karriär.

Priset för en grupplicens är 17.995 kr exkl. moms per anställd och år.

Företag med fler än 10 anställda, kontakta oss för offert.

Fördelar med en grupplicens

En grupplicens har flera fördelar jämfört med att köpa enskilda licenser. För det första är det ett mer kostnadseffektivt alternativ. För det andra är det enklare att hantera. För det tredje ger det en känsla av gemenskap och sammanhållning bland dina anställda.

Så här beställer du en grupplicens

För att beställa en grupplicens fyller du i formuläret på vår hemsida. Ange antalet anställda du vill ge tillgång till och din e-postadress. Vi kommer sedan att kontakta dig för att slutföra beställningen.

Oavsett om dina anställda är nybörjare eller erfarna proffs har vi kurser som passar deras behov.

Köp en grupplicens idag och ge dina anställda de verktyg de behöver för att lyckas.

Vad kan dina anställda lära sig?

Med en grupplicens från Distansskolan.se kan dina anställda lära sig allt de behöver veta för att lyckas i mediabranschen. De kan lära sig hur man:

• Redigerar video
  • Skapar webbplatser
  • UX Design
  • Bildredigering
  • Ritar Illustrationer
  • Skapa mönster
  • Fotograferar
  • Gör animation
  • Ljudredigerar
  • Skapar trycksaker
  • Officeprogrammen
  • Marknadsför företaget och sig själva i Sociala Medier
  • AI generering
  • Sociala Medier

Kontakta oss

Om du har några frågor om grupplicenser är du välkommen att kontakta oss. Vi hjälper dig gärna att hitta det bästa alternativet för ditt företag.
Kontakta Madeleine direkt:
madeleine@distansskolan.se